» » ششمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات فرمانداری شهرستان ترکمن برگزار شد

ششمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات فرمانداری شهرستان ترکمن برگزار شد

  • Like
  • 0

ششمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات فرمانداری شهرستان ترکمن برگزار شد

ششمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات فرمانداری شهرستان ترکمن با حضور فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان و مسئولین کمیته ها صبح امروز یکشنبه 29 دی ماه در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار با  اشاره به این که انتخابات مساله ی شوخی برداری نیست، اظهار کرد: مسئولین کمیته ها با تکیه بر تجریه ها و آگاهی کامل از شرح وظایف خود، تمام تلاش خود را در جهت برگزاری انتخابات سالم و درست و بی نقص انجام دهند.
وی با اشاره به وضعیت موجود تایید صلاحیت کاندیداها گفت: از 67 کاندیدای ثبت نام شده در حوزه غرب استان، تنها 14 نفر تایید صلاحیت شده اند.
هیوه چی با تاکید بر اهمیت مساله آموزش، تصریح کرد: دفتر چه راهنما شامل نکات آموزشی جهت اعضای حاضر در شعب تهیه و تدوین و در زمان برگزاری دوره های آموزشی در اختیار آن ها قرار گیرد تا در روز انتخابات به مشکلی برنخورند.
 به فشارهای اقتصادی و محدودیت اعتبارات تاکید کرد انقباضی و با تدبیر حرکت کنید و تلاش کنید از ظرفیت های شهرستان برای برگزاری انتخابات سالم و درست استفاده شود.
وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و مشارکت حداکثری در حوزه های مختلف از جمله بانوان، جوانان و ... خواستار تداوم برگزاری همایشها، جلسات و نشست ها جهت تشویق به مشارکت حداکثری در انتخابات شد.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان افزود: فضای حاکم بر کشور ممکن است در میزان مشارکت تاثیرگذار باشد لذا بایستی راهکارهای پرشور کردن انتخابات هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی پیگیری شود.


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ