» » جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار آزادشهر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد

جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار آزادشهر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد

  • Like
  • 0

 

 عصر امروز یکشنبه 13 بهمن ماه، جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای با حضور محمد ابراهیمی تودرواری معاون فرماندار و مدرس استانی انتخابات و نمایندگان منتخب فرماندار در شعب اخذ رای با موضوع بررسی همه اقدامات مورد نیاز و قابل انجام در روز 2 اسفند در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ ابراهیمی تودرواری در این جلسه با ذکر اهمیت جایگاه نمایندگان فرماندار گفت: مهم ترین مسئولیت در هر صندوق با نمایندگان فرماندار است و این نمایندگان باید با حساسیت بالا و بدور از هرگونه شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود جامه عمل بپوشانند.
وی افزود: تشریح مسئولیت و اقدامات نمایندگان فرماندار در کتابچه ویژه انتخابات ذکر شده است و از همه نمایندگان فرماندار درخواست دارم این کتابچه را با دقت مطالعه نمایند تا در روز اخذ رای مشکلی برای شعب پیش نیاید.
ابراهیمی تودرواری در ادامه تصریح کرد: نمایندگان فرماندار با توجه به مر قانون و تاکید ستاد انتخابات از جانبداری علنی از کاندیدا جدا پرهیز نمایند و با سعه صدر و توجیه اطرافیان خود سعی نمایند اتهامات طرفداری از کانیدای خاص را از خود دور نمایند.
در ادامه با قرار دادن یک صندوق ویژه اخذ رای همه مراحل چیدمان عوامل اجرایی و اقدامات مود نیاز در روز اخذ رای برای نمانیدگان فرماندار به صورت علنی آموزش داده شد.

بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ