» » جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بندر ترکمن برگزار شد
با محوریت مشارکت جوانان در انتخابات؛

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بندر ترکمن برگزار شد

  • Like
  • 0

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بندر ترکمن برگزار شد

 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بندر ترکمن با محوریت مشارکت جوانان در انتخابات؛ با حضور فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان روز چهار شنبه 16 بهمن 98 در محل فرمانداری  برگزار شد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار ضمن تبریک دهه مبارک فجر در این جلسه در حضور جوانان گفت: شما جوانان به جهت جوانی و پای کار بودن خود بایستی مسائل را با ریز بینی دنبال کنید.
وی تصریح کرد: ما از جوانان همواره دعوت کرده ایم تا برای توسعه شهرستان فعالیت کنند و نیز از این افراد  متخصص خواسته ایم برای این شهر معماری سنتی بر اساس فرهنگ این شهر ایجاد کنند.
هیوه چی تاکید کرد جوانان حضور پرشور در برنامه ها و مراسم ها مخصوصا در مدارس و دانشگاهها داشته باشند.
وی افزود: در انتخابات های گذشته شهرستان ما درصد مشارکت بالایی داشت هم انتخابات ریاست جمهوری و هم انتخابات مجلس که میزان مشارکت در انتخابات مجلس دهم ۸۳درصد و در انتخابات ریاست جمهوری ۸۷درصد بود.
نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: انتطار داریم شهروندان همچون ادوار گذشته مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشند و از جوانان فعال در حوزه های مختلف از جمله حوزه های اجتماعی و فرهنگی خصوصا فضای مجازی می خواهیم با خلاقیت و نوآوری های خود در جلب مشارکت حداکثری کوشا باشند.


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ