» » نامزدهاي انتخاباتي با رعايت قانون، زمينه برگزاري انتخاباتي پرشور را فراهم آورند
دبیر هیات بازرسی ستاد انتخابات بندرگز :

نامزدهاي انتخاباتي با رعايت قانون، زمينه برگزاري انتخاباتي پرشور را فراهم آورند

  • Like
  • 0

نامزدهاي انتخاباتي با رعايت قانون، زمينه برگزاري انتخاباتي پرشور را فراهم آورند

دبیر هیات بازرسی ستاد انتخابات بندرگز از نامزدهاي انتخاباتي خواست تا با رعايت قانون ، زمينه برگزاري انتخاباتي پر شور و به دور از تخلف را فراهم آورند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ "محمد مهرگانفر" در مصاحبه خبری افزود : تخريب و توهين به ديگر نامزدها به رغم غير اخلاقي بودن ، مغاير با قوانين است و با اين گونه موارد با جديت برخورد مي شود.

وی بیان داشت : اقدامات مغایر امنیت ملی نظیر تفرقه قومی و مذهبی ، دادن وعده‌های خارج از اختیارات قانونی توسط نامزدها ، هرگونه تخریب ، هتک حرمت و حیثیت نهادها ، افراد و یا نامزدها از سوی نامزدهای انتخاباتی و دیوار نویسی را مطابق ماده ۶۵ قانون انتخابات در فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات توسط نامزدها ، احزاب و گروه‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی جرم است و متخلفان علاوه بر مجازات‌های مقرر در قوانین مربوطه به مجازات درجه ۶ قانون مجازات اسلامی به استثنای حبس نیز محکوم می‌شوند.

دبیر هیات بازرسی ستاد انتخابات بندرگز ادامه داد: استفاده از آثار تبلیغاتی متضمن موارد مغایر عفت عمومی و یا موازین شرع، اخلال و برهم زدن اجتماعات و سخنرانی‌های قانونی و تعرض به ستادهای انتخاباتی نامزدها، استفاده از کاروان‌های تبلیغاتی و استفاده از بلندگو در خارج از محیط سخنرانی و استفاده از حمایت و امکانات بیگانگان اعم از مالی و غیرمالی در تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی هم در فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات جرم است.

مهرگانفر اظهار داشت: هيات بازرسی و مسئولان تحركات انتخاباتي نامزدها را به خوبي رصد و با هرگونه تحرك و عمل مغاير با قانون برخورد مي كنند.

وی بيان كرد: در اين راستا لازم است تا نامزدها طرفداران خود را نيز به رعايت موازين قانوني دعوت كنند.


 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ