اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

  • Like
  • 0

اولین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز چهارشنبه مورخ 13/11/95 با حضور فیروزی فرماندار و مسئولین کمیته های انتخابات شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت : انتخابات بعنوان مهمترین جریان سیاسی کشور، یکی از مهمترین وظایف وزارت کشور می باشد لذا سعی شود در فضایی آرام و به نحو مطلوب انجام گردد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر تعامل و تعادل در انتخابات گفت: مسئولین و اعضای ستاد انتخابات تلاش کنند تا زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم سازند و با توجه به حساسیت انتخابات از نیروهای توانمند، باتجربه و متدین استفاده تا انتخابات به صورت مطلوب برگزار شود .

در ادامه شیرنگی معاونت فرمانداری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و درگذشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی گفت : فضای موجود در انتخابات کاملاً رصد شود و مسیر دولت تدبیر و امید ادامه داشته باشد و خدمات دولت برجسته شود زیرا مردم به این خدمات نیاز دارند. وی در ادامه گفت : با بهره گیری از تجربیات انتخابات گذشته سعی شود برنامه ریزی آنها را مرتفع کرد و یادآور شد تمامی اقدامات انجام شده در انتخابات مستند سازی شوند.


بازگشت


موضوع : حوزه انتخابیه بندرترکمن-آرشیو / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ