برگزاری ششمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن

  • Like
  • 0

 برگزاری ششمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن

 ششمین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان ترکمن با حضور عبدالحکیم فیروزی فرماندار، شیرنگی معاونت فرمانداری ، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات شهرستان ترکمن روز دوشنبه 14 فروردین 96 در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ عبدالحکیم فیروزی فرماندار ضمن تبریک سال نوگفت : کلیه اعضای ستاد انتخابات شهرستان موظف هستند با تدابیر لازم در تمامی حوزه ها شرایط و بستر را برای حضور مردم در پای صندوق های رای را فراهم سازند.

 وی در ادامه گفت: بر اساس قانون (ماده 67 مکرر 1) همه ادارات بایستی ضمن همکاری با ستاد انتخابات شهرستان لوازم و امکانات و نیروی مورد نیاز در برگزاری انتخابات را در اختیار فرمانداری قرار دهند.  

در ادامه شیرنگی معاونت فرمانداری ضمن تبریک سال نوگفت : شرایط انتخابات یک شرایط مهم و حساس است لذا با همکاری و هماهنگی بین اعضای ستاد انتخابات با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت زمینه حضور مشارکت حداکثری مردم را فراهم سازیم. در ادامه شیرنگی گفت: کمیته های چندگانه ستاد در کنار هم و به موازات حرکت کنند و مجموعه اقدامات خود را بصورت مطلوب انجام دهند.

در ادامه بخشداران و اعضای ستاد انتخابات شهرستان به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه خود پرداختند.

برگزاری ششمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن

 


بازگشت


موضوع : حوزه انتخابیه بندرترکمن-آرشیو / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ