» » حضور حداکثری و پرشور در صحنه انتخابات تمام اهداف دشمن را نقش بر آب می‌سازد
فرمانده سپاه نینوی گلستان در یادواره حماسه جزیره مجنون و بزرگداشت سردار 17 ساله ؛

حضور حداکثری و پرشور در صحنه انتخابات تمام اهداف دشمن را نقش بر آب می‌سازد

  • Like
  • 0

 

 

ملک شاهکویی با بیان اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس بدون توجه به جوسازی دشمنان و معاندین از ناموس، حیثیت و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند، تأکید کرد: امروز نیز دشمن با جوسازی و دروغ پردازی می‌خواهد دل مردم را خالی کند و امیدها را از جامعه سلب کند، در حوادث اخیر هم دشمنان شکست خوردند و جمهوری اسلامی پیروز میدان شد. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول شامگاه پنجشنبه اول تیرماه. با حضور فرماندار ,فرمانده سپاه نینوای گلستان, امام جمعه ,رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ,فرماندهان نظامی وانتظامی ,جمعي از مسئولان استانی و شهرستانی , وفرماندهان ، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان و آزادگان گردان همیشه پیروز حمزه سیدالشهدا(ع) یادواره حماسه جزیره مجنون و بزرگداشت سردار هفده ساله داوود شیخ هدایتی در سالن اجتماعات علامه جعفری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول برگزار گردید.

فرمانده سپاه نینوای گلستان، بصیرت و به موقع عمل کردن را از مهم‌ترین پیام شهدا دانست و متذکر شد: در دوران دفاع مقدس نیز همانند این روزها دروغ پراکنی و جوسازی‌های دشمنان و معاندین بر علیه دفاع مقدس وجود داشت و با سم پاشی و دروغ‌های مکرر به ملت ایران توصیه می‌کردند فرزندان خود را به جبهه‌ها نفرستند اما مردم به حرف آن‌ها گوش نمی‌دادند.

این یادگار 8سال دفاع مقدس ولایتمداری را مهم‌ترین پیام شهدا دانست و یادآور شد: نباید رهبرمان را تنها بگذاریم، در دوران دفاع مقدس جوانان غیرتمند انقلاب اسلامی در رکاب امام راحل جنگیدند و هیچ گاه امام خود را تنها نگذاشتند.

سردار ملک شاهکوئی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت:انتخابات اسفند ماه را می‌توان یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین انتخابات مجلس شورای اسلامی  ارزیابی کرد.این انتخابات در شرایطی برگزار می‌شود که از یک سو نشانه‌های افول قدرت شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار بیش از پیش آشکار شده و از سوی دیگر دشمنان سعی دارند انتخابات مذکور را به معیشت مردم گره بزنند تا شاهد مشارکت حداکثری هموطنان نباشیم

وی افزود:دشمن و رسانه‌های غربی  همواره به دنبال ایجاد خلل در امر انتخابات و با ایجاد نارضایتی مردمی به دنبال هدف خود هستند؛ لذا حضور حداکثری و پرشور در صحنه انتخابات تمام اهداف دشمن را نقش بر آب می‌سازد.

لازم به ذکر است در پایان از سوی ستاد یادمان حماسه مجنون و بزرگداشت سردار هفده ساله , از خانواده معظم شهید داوود شیخ و سایر شهدای گردان حمزه و رزمندگان عل آبادی گردان یاد شده با لوح تقدیر و هدايايي تجلیل به عمل آمد .

 

 

 

 



بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات استان / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها / حوزه انتخابیه علی آباد
  • چاپ