» » برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی ۴۳ نفر در گلستان رقابت می‌کنند
استاندار گلستان در گفتگوی زنده با برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما؛

برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی ۴۳ نفر در گلستان رقابت می‌کنند

برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی ۴۳ نفر در گلستان رقابت می‌کنند

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار کرد : خوشبختانه مشارکت حداکثری در زمینه حضور کاندیداها در گلستان صورت گرفته و برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی در استان، ۴۳ نفر رقابت می‌کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه صبح امروز پنجشنبه ۲۱ دی ماه در گفتگوی تلفنی زنده با برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما پیرامون انتخابات ۱۱ اسفند، تصریح کرد:  بیش از ۸۲ درصد ثبت نام کنندگان توسط هیئت‌های اجرایی و بیش از ۶۰ درصد ثبت نام کنندگان توسط هیئت‌های نظارت تایید شدند.
وی افزود: یکی از عمده دلایل عدم تایید در استان فقدان شرایط ثبت نامی و عدم تکمیل مدارک بود و تمامی مجریان و ناظران انتخابات تلاش برای حضور حداکثری کاندیداها را داشتند.

استاندار گلستان گفت: ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از ۴۱۸ نفر در دوره پیشین به ۵۸۱ نفر در این دوره ارتقا یافته است که نویدبخش انتخاباتی رقابتی خواهد بود.

دکتر زنگانه تاکید کرد:  ۵۴۵ نفر از ثبت نام کنندگان دارای مدارک عالیه فوق لیسانس و دکتری هستند، حضور بانوان رشدی بیش از گذشته داشته است و ۳۸۵ نفر از ثبت نام کنند کنندگان بین ۳۰ تا ۵۰ سال سن دارند که نشان از جوانگرایی در این دوره انتخابات است.
وی ادامه داد: خوشبختانه از سلایق مختلف سیاسی و همچنین مستقلین برای کاندیدا شدن در انتخابات ثبت نام کردند و امیدواریم با بی‌طرفی کامل دولت شاهد تشکیل مجلس قوی باشیم.
استاندار گلستان گفت: رویکرد ما در انتخابات رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت مورد نظر رهبر معظم انقلاب است و در این راستا از تمامی دلسوزان می خواهیم که زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند فراهم نمایند.

بازگشت


موضوع : اخبار ویژه / اخبار ستاد انتخابات استان
  • چاپ