» » تولید محتوا باید بر اساس ذائقه مخاطب صورت گیرد

تولید محتوا باید بر اساس ذائقه مخاطب صورت گیرد

  • Like
  • 0

تولید محتوا باید بر اساس ذائقه مخاطب صورت گیرد

مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان با تاکید بر اهمیت افکار عمومی، اظهار کرد: تولید محتوا باید بر اساس ذائقه مخاطب صورت گیرد.

 علی یازرلو در ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان که با حضور روابط عمومی فرمانداریها و مسئولان کمیته اطلاع رسانی انتخابات در شهرستانها در روز دوشنبه (21 فروردین ) برگزار گردید با تاکید بر اهمیت درک و شناخت مخاطب ، گفت: رسانه ها، روابط عمومی ها و کمیته های اطلاع رسانی باید به درک درستی از مخاطب دست یابند و با ساده سازی اطلاعات، دسته بندی آن ، تاثیر اخبار در روند زندگی مخاطب را بررسی قرار دهند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان یادآور شد: در گذشته از تولید خبر به مخاطب می رسیدیم اما در حال حاضر باید از مخاطب به سمت تولید حرکت کنیم.

 به گفته وی ؛ : هرکسی که زنده است و نفس می کشد و بخواهد زندگی کند و برای ایجاد ارتباط فردی ، یا محیطی و بین المللی نیاز به اطلاعات دارد.
یازرلو با تاکید بر اینکه کلید واژه اصلی در اطلاع رسانی دنیا ؛ مهندسی مخاطب می باشد و باید در مخاطب شناسی ، مخاطبان مختلف برش و دسته بندی گردد و برحسب نیاز و ذائقه ؛ اطلاعات در بین آنها توزیع شود.

وی افزود: باید در رصد اخبار به شبهات، ابهامات و القائات پاسخگو باشیم و راهکارهای لازم برای آن را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت آمار و اطلاعات، گفت: باید در دایره ارتباطات سهم دینفعان، مشارکت کنندگان، همکاران و تصمیم گیرندگان مشخص شود.

علی یازرلو توجه به جریان شناسی رسانه ها را مسئله مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: باید با جریان شناسی دقیق مخاطبان تعامل سازنده ای با آنان برقرار کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان، شبکه های مجازی را ظرفیتی برای اطلاع رسانی دانست و گفت: جریان اطلاع رسانی امروز باعث تعامل مردم شده و در عین حال روابط عمومی باید بتواند تعامل سازنده و قدرتمندی با بدنه شهرستان داشته باشد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اظهار داشت : به لحاظ وحدت رویه ؛ سخنگو ستاد انتخابات در شهرستانها شخص فرماندار می باشد همانطوریکه در استان ، سخنگو معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان می باشد.

وی بر بروز رسانی پایگاههای اطلاع رسانی ، مدیریت و رصد فضای مجازی، تشکیل اتاق رسانه در فرمانداریها ، همکاری با صداو سیما در برگزاری برنامه های ویژه انتخابات، صدور کارت تردد خبرنگاران و مستندسازی از کلیه فعالیت ها و اقدامات از روند اجرای انتخابات تاکید کرد.

تولید محتوا باید بر اساس ذائقه مخاطب صورت گیرد

تولید محتوا باید بر اساس ذائقه مخاطب صورت گیرد

تولید محتوا باید بر اساس ذائقه مخاطب صورت گیرد


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات استان-آرشیو
  • چاپ