» » 29 اردیبهشت روز سرنوشت ساز ملت ایران است
استاندار گلستان:

29 اردیبهشت روز سرنوشت ساز ملت ایران است

  • Like
  • 0

29 اردیبهشت روز سرنوشت ساز ملت ایران است

 استاندار گلستان با تبریک فرارسیدن 29 اردیبهشت، این روز بزرگ انتخابات را به هم استانی ها تبریک گفت و اظهارامیدواری کرد که این روز سرنوشت ساز ملت ایران همچون دوره های گذشته با تعامل طی طریق شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر"حسن صادقلو" صبح روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات استان در گفت و گو با صدا و سیمای مرکز استان، افزود: 29 اردیبهشت روز موعود فرآیند انتخابات است و از اینکه مردم فرهیخته و آینده نگر استان از همان ابتدای صبح در پای صندوق های رای حاضر شدند، شاکریم.

وی با ابراز خرسندی از مشارکت 39/80 درصدی مردم استان در انتخابات سال 94، اظهارامیدواری کرد که این مرحله هم با همین میزان مشارکت برگزار و استان گلستان در شرایط ملی مهمترین استان کشور شناخته شود.

به گفته صادقلو، امروز 1657 شعبه ثابت و سیار برای انتخابات ریاست جمهوری و یکهزار و 639 شعبه برای انتخابات شوراهای اسلامی  درشهرها و روستاهای استان دایر شده و در یک شهر استان شورای 9 نفره، در 3 شهر شورای 7 نفره و در 26 شهر شورای 5 نفره خواهیم داشت.

استاندار گلستان اضافه کرد که این موضوع علاوه بر این است که در روستاها نیز شورای سه نفره در حال شکل گیری است.

صادقلو با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در کار خیر تعجیل شود از مردم استان خواست که رای ریزی را به آخر وقت موکول نکنند تا این مرحله هم با تعامل طی طریق شود.

وی در پایان از تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات از جمله صدا و سیما، و نیروهای امنیتی، مسلح، اطلاعاتی ، قضایی و تمامی کسانی که در فرآیند اجرای انتخابات نقش داشته و دارند، تشکر ویژه کرد.

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات استان-آرشیو
  • چاپ