» » 111 شعبه در انتخابات آراء مردم شهرستان آزادشهر را جمع‌آوری می‌کند
فرماندار آزادشهر در جلسه تعیین شعب اخذ رای حوزه انتخابیه شهرستان :

111 شعبه در انتخابات آراء مردم شهرستان آزادشهر را جمع‌آوری می‌کند

111 شعبه در انتخابات آراء مردم شهرستان آزادشهر را جمع‌آوری می‌کند

فرماندار آزادشهر گفت : جمعا ۱۱۱ شعبه در نظر گرفتیم و از این تعداد ۱۰۲ شعبه ثابت و ۹شعبه سیار آرا مردم را را در دو انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان آزادشهر جمع آوری می کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی صبح امروز در جلسه تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان آزادشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف هیأت اجرایی انتخابات، تعیین تعداد و محل شعب اخذ رأی است که این مهم با در نظر گرفتن وضعیت تعداد آراء در دوره‌ گذشته، امکانات موجود در شعب، وضعیت اینترنت و در نظر گرفتن شرایط بهداشتی مورد نیاز برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا انجام و پس از بررسی‌های میدانی 111 شعبه برای انتخابات 1400 در نظر گرفته شد.

ایشان افزود : بر اساس سیاستگذاری هیات اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه مقرر گردید تسهیل و تسریع در دسترسی افراد مناطق مختلف شهر و روستا به شعب اخذ رای در اولویت بوده و با نظارت و تعیین درست و اصولی هیچگونه خللی در روز انتخابات پیرامون این مهم ایجاد نشود.

فرماندار آزادشهر افزود: در بخش مرکزی، 87 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که از این تعداد 4 شعبه سیار و 83 شعبه به صورت ثابت نسبت به جمع آوری آراء اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: در بخش چشمه ساران نیز 24 شعبه شامل 5 شعبه سیار و 19 شعبه ثابت آراء مردم را در دو انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی جمع آوری می‌کند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آزادشهر یادآور شد: بر اساس دستورالعمل‌های قانونی ضمن تعامل با هیأت‌های نظارت و اجرایی، فرآیند انتخابات را طبق برنامه زمان‌بندی تعیین شده پیش خواهیم برد و فصل‌الخطاب ما در برگزاری انتخابات پیش‌رو مر قانون خواهد بود.

 

111 شعبه در انتخابات آراء مردم شهرستان آزادشهر را جمع‌آوری می‌کند


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها
  • چاپ