» » دهیاران رئیس ستاد انتخابات در روستاها هستند
فرماندار گالیکش در نشست با دهیاران بخش مرکزی شهرستان:

دهیاران رئیس ستاد انتخابات در روستاها هستند

  • Like
  • 0

 

 

فرماندار گالیکش در نشست با دهیاران بخش مرکزی شهرستان گفت: از نظر من دهیاران رئیس ستاد انتخابات در روستاها هستند و مسئولیت پشتیبانی برگزاری انتخابات در حوزه‌های روستایی بر عهده آنها می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، علی جوان حاذق خواه عصر چهارشنبه ۳ خرداد ماه در نشست و دورهمی دهیاران بخش مرکزی این شهرستان که با حضور ابراهیمی معاون عمرانی فرماندار، خسروی بخشدار مرکزی و حسینی‌نیا مدیر حراست فرمانداری در منطقه جنگلی پاکندس برگزار شد، با تبریک بمناسبت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی، خرمشهر با اتحاد و همدلی همه گروه‌ها و نظامیان و بسیجیان، به فرمان امام راحل آزاد شد. امروز نیز ما برای برون رفت از مشکلات متعددی که با آن دست به گریبان هستیم، نیازمند یک وحدت، همدلی و همت همه جانبه هستیم.

فرماندار گالیکش افزود: دهیاران در هزینه کردن برای توسعه و آبادانی روستاها و خدمت بی‌منت به مردم برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند و با امید آفرینی در بین روستائیان، برای جلب مشارکت‌های مردمی در امر توسعه روستایی تلاش نمایند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دهیاران در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی باید چابک‌تر و فعال‌تر از گذشته پای کار باشند، گفت: یکی از وظایف مهم دهیاری‌ها تلاش در جهت امید آفرینی و ایجاد شور و نشاط در بین مردم روستاها می‌باشد، لذا انتظار می‌رود همه دهیاران با همکاری شوراهای اسلامی و بخشداری‌ها در این زمینه برنامه محور بوده و هدفمند تلاش کنند.

علی جوان حاذق خواه تصریح کرد: دهیاران بعنوان مدیران اجرایی و نمایندگان دولت در روستاها باید با هم‌افزایی با ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای پیشگیری از سرقت‌ها و حیف و میل بیت‌المال جلسات مشترک و فراوانی داشته باشند و با همکاری با یکدیگر برای مقابله با آنها اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش با اشاره به در پیش بودن انتخابات در سال جاری خاطرنشان ساخت: رای مردم حق الناس است، لذا وظیفه شرعی و قانونی همه ما این است که از آرای مردم حفاظت و صیانت کنیم، لذا از همه دهیاران و شوراهای اسلامی می‌خواهیم مبادا در امر انتخابات دخالت مستقیم داشته و یا از فرد یا گروه خاصی حمایت کنند.

وی اضافه کرد: دهیاران باید اصل بی‌طرفی را در امر انتخابات سرلوحه امور خود قرار دهند و مطلقا از برگزاری جلسات انتخاباتی برای کاندیداها پرهیز کنند.

 

 

 



بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها / حوزه انتخابیه مینودشت،کلاله،مراوه تپه وگالیکش
  • چاپ