» » رابط و دبیر هیئت اجرایی ستاد انتخابات گنبدکاووس معرفی شدند
معاون استاندار و فرماندارویژه

رابط و دبیر هیئت اجرایی ستاد انتخابات گنبدکاووس معرفی شدند

رابط و دبیر هیئت اجرایی ستاد انتخابات گنبدکاووس معرفی شدند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: رسالت ما در انتخابات حرکت در ۴ راهبرد رسام شامل رقابت، سلامت ، امنیت و مشارکت حداکثری در انتخابات بر طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس مهدی دهرویه در دومین جلسه هیئت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گنبدکاووس با اشاره به وظیفه‌مندی هیئت اجرایی در برگزاری انتخابات گفت: باید هم افزایی بین اعضای هیئت اجرایی وجود داشته باشد و با شناختی که از اعضا داریم ترکیب هیئت اجرایی ترکیب خوبی است و با توجه به اینکه  امروز رابط و دبیر هییت اجرایی انتخاب شدند نظرات و پیشنهادات اعضا باید اخذ و اجرایی شود.
وی با تاکید بر تهیه بولتن انتخابات و احصا آخرین آمار صندوق های رای در انتخابات گذشته افزود: در جلسات هیئت اجرایی باید در خصوص انتخابات گذشته آسیب شناسی انجام شود و با استفاده از تجربیات انتخابات سال‌های گذشته نواقص احتمالی برطرف شود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: بر اساس ماده ۱۳ هیئت اجرایی می‌تواند از دستگاه‌های اجرایی نیرو در اختیار بگیرد.
دهرویه در خصوص دستور کار جلسه بعدی نیز گفت: آخرین آمار صندوق شعب رای در انتخابات گذشته و آسیب شناسی شعب اخذ رای با حضور هیئت نظارت انجام خواهد شد.
وی یکی از دستور کارهای جلسه بعدی را بررسی صلاحیت داوطلبان اعلام کرد و گفت: نقشه راه انتخابات در گنبدکاووس باید ترسیم شود.
احمد دستمرد عضو هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس گفت: از چهارم آبان ماه رسیدگی به صلاحیت‌ها آغاز خواهد شد و احرازصلاحیتها باید از همان روز اول باید با حضور هیئت نظارت انجام شود.
وی با بیان اینکه ممکن است انتخابات الکترونیکی باشد افزود: زیرساختها در برخی روستاهای گنبد کاووس فراهم نیست.
وی تصریح کرد: هیئت اجرایی روزهای قبل باید مانورهای احتمالی برگزار کند و در انتخابات در خصوص شناسایی نیروها حتما پیگیری‌های لازم انجام شود و شعب اخذ رای توسط اعضا حتماً بازدید شود وسایل نقلیه و محدودیتها احصا شود.

رابط و دبیر هیئت اجرایی ستاد انتخابات گنبدکاووس معرفی شدند

رابط و دبیر هیئت اجرایی ستاد انتخابات گنبدکاووس معرفی شدند


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها / حوزه انتخابیه گنبدکاووس
  • چاپ