» » چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد

چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد

  • Like
  • 0

چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات بندرگز، چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست علی اصغر میرزائی فرماندار و با حضور مسوولین کمیته های ستاد انتخابات شهرستان در فرمانداری برگزار گردید.

علی اصغر میرزائی فرماندار شهرستان گفت: بحث انتخابات يكي از بحث هاي اساسي در نظام جمهوري اسلامي ايران است که همواره با حضور پرشور وحداکثری مردم، سالم و قانونی برگزارگردید.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان با توجه به فرصت اندک باقیمانده به برگزاری انتخابات بر برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های پیش رو تاکید کرد و گفت: مسئولین کمیته ها ضمن بررسی اقدامات صورت گرفته، بر امور محوله مربوط به انتخابات برنامه ریزی دقیق و منسجمی صورت گیرد.

وی افزود : هر کمیته و اعضای آن در حوزه مسئولیت، وظیفه قانونی خود را در راستای انتخابات و برگزاری با شکوه تر آن به نحو احسن اجرا نمایند.

فرماندار بندرگز در این جلسه همدلی و همکاری مطلوبتر و همچنین وظیفه مندی و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات قانونی و سالم را خواستار شد .

دراین جلسه آخرین اقدامات صورت گرفته توسط کمیته های ستاد انتخابات مورد بررسی قرار گرفت و مسئولین کمیته ها گزارش و آمادگی کامل خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونمند و باشکوه در شهرستان اعلام نمودند.

 


 



بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ