» » حضور فرماندار در نمازجمعه شهر بندر ترکمن
به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و نزدیکی به انتخابات صورت گرفت؛

حضور فرماندار در نمازجمعه شهر بندر ترکمن

  • Like
  • 0

حضور فرماندار در نمازجمعه شهر بندر ترکمن

 به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و نزدیکی به انتخابات؛ فرماندار شهرستان بندرترکمن روز جمعه 25 بهمن با حضور در نماز جمعه شهر بندرترکمن، طی سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه، در خصوص انتخابات و به اقدامات دولت در دهه فجر در شهرستان به بیان مطالبی پرداخت.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان بندرترکمن، ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده و حماسی مردم شهرستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به عملکرد دولت و مسئولین و خدمات ارائه شده به مردم شریف شهرستان اشاره و تصریح کرد: در ایام ا... دهه فجر تعداد 207 برنامه اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی اجرا و تعداد 57 پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد و ششصد میلیون تومان به بهره برداری و کلنگ زنی شد.
وی در ادامه سخنرانی ضمن تبیین فرآیند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 2 اسفند ماه سال جاری به برنامه ریزی ها و تمهیدات صورت گرفته در این راستا اشاره و افزود: از اردیبهشت ماه سال جاری طبق برنامه زمانبندی اعلام شده زمینه سازی و برنامه ریزی ها از جمله تشکیل هیئت های اجرایی، نظارت، بازرسی، کمیته های زیر مجموعه و ... صورت گرفته و دوره های آموزشی در این راستا برگزار شده است.
هیوه چی افزود: در سطح شهرستان تعداد 57 شعبه اخذ رای پیش بینی شده و تمام تجهیزات و تمهیدات لازم برای شعب اخذ رای مهیا شده و آمادگی لازم برای انتخاباتی سالم و پرشور توام با امنیت در سطح شهرستان وجود دارد.
 فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان همچنین ضمن اشاره به تعداد کاندیداها به روند صلاحیت ها در انتخابات آتی تصریح کرد: در حوزه غرب استان تعداد 67 نفر کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند که از این تعداد و در مرحله اول تعداد 14 نفر از سوی هیئت محترم نظارت تایید شدند و در ادامه و در راستای انتخاباتی پرشور و با پیگیریها و رایزنی های صورت گرفته تعداد 20 نفر دیگر از این کاندیداها تایید صلاحیت شدند.
هیوه چی در ادامه سخنرانی خود به سابقه حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان در انتخابات گذشته اشاره و افزود: در انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری به ترتیب 83 و 87 درصد مشارکت داشتیم و این نشان از همراهی و پشتیبانی مردم از نظام و حضور و مشارکت مستمر آنان در انتخابات است.
نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین بر رعایت منشور اخلاقی انتخابات و رفتار اسلامی از سوی نامزدها تاکید و گفت: انتظار داریم نامزدها ضمن ارائه طرحها و برنامه ها از تخریب و توهین به همدیگر و ارائه آمارهای نادرست پرهیز کنند و در چارچوب قانون و در راستای رقابتی سالم حرکت کنند.
 فرماندار در پایان ضمن اشاره به بی طرفی مجریان برگزاری انتخابات بر آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم توام با امنیت اشاره و از مردم شهرستان خواست همچون گذشته در انتخابات آتی حضور پرشور و گسترده داشته و دشمنان نظام را مایوس کنند.

حضور فرماندار در نمازجمعه شهر بندر ترکمن

 

حضور فرماندار در نمازجمعه شهر بندر ترکمن

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ