» » مانور سراسری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات انتخابات در آزادشهر برگزار شد
با حضور فرماندار آزادشهر و جمعی از اعضای هیات اجرایی؛

مانور سراسری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات انتخابات در آزادشهر برگزار شد

  • Like
  • 0

مانور سراسری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات انتخابات در آزادشهر برگزار شد

 فرماندار آزادشهر در بازدید از مانور سراسری فناوری اطلاعات انتخابات گفت: یکی از ارکان مهم و اصلی برگزاری بی نقص انتخابات، حوزه فناوری اطلاعات و IT می باشد و باید آمادگی صددرصدی در این زمینه فراهم و همه کاربران این حوزه به کار و وظیفه خود آشنایی کامل داشته باشند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی ظهر امروز یکشنبه 27 بهمن ماه، در مانور سراسری حوزه فناوری اطلاعات گفت: روز انتخابات به جهت اینکه در یک روز برگزار می شود هرگونه اخلال در شبکه و عدم دسترسی درست و به موقع به شبکه های ارتباطی پذیرفته شده نسیت و باید قبل از روز اخذ رای همه تمهیدات لازم برای این طور حوادث اندیشیده شود.
فرماندار و رییس حوزه انتخابیه آزادشهر در ادامه خطاب به کاربران گفت: کاربران انتخابات به عنوان اولین نیروهای مواجه با مردم در سر صندوق ها باید ضمن آگاهی کامل با قانون انتخابات، برخورد درست و مودبانه با رای دهندگان، تسلط کامل به حوزه فناوی اطلاعات و IT داشته باشند تا بتوانند با استفاده از دانش خود روز  اسفندماه را بدون مشکل به سرانجام مطلوب برسانند.
در ادامه مانور سراسری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطی بین همه شعب اخذ رای در دو بخش مرکزی و چشمه ساران با موفقیت برگزار شد.
 

مانور سراسری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات انتخابات در آزادشهر برگزار شد


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ