» » » آمادگی شهرستان آق قلا برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری

آمادگی شهرستان آق قلا برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری

  • Like
  • 0

آمادگی شهرستان آق قلا برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری

 فرماندار شهرستان آق قلا در برنامه زنده رادیویی صدای ترکمن از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا، "امانگلدی ضمیر" در این برنامه ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت مولود کعبه "حضرت علی (ع)" و روز پدر، از ثبت نام 645 نفر داوطلب شرکت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان شوراهای اسلامی شهرستان،تعداد 49 نفر در شهر آق قلا، 19نفر شهر انبار الوم ، 416 نفر در روستاهای بخش مرکزی و 161 نفر در روستاهای بخش وشمگیر نام نویسی نهایی را انجام داده اند. که 242 نفر ثبت نام کننده ،سابقه عضویت در شوراهای شهرستان را دارا بوده و تعداد 403 نفر از داوطلبین برای اولین بار کاندید این دوره از انتخابات در شهرستان آق قلا شده اند.از مجموع ثبت نام کنندگان نهایی این دوره ، 618 نفر مرد و 29 نفر زن ، داوطلب شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان آق قلا هستند.

فرماندار شهرستان آق قلا با تاکید بر "برگزاری انتخابات باشکوه و قانونمند "از پیش بینی 115 شعبه اخذ رای در شهرستان و همکاری قریب 2 هزار نفر از عوامل اجرایی خبر داد و افزود: دولت "تدبیر و امید" با عمل به قانون زمینه برگزاری انتخابات سالم و پرشور و مشارکت آحاد مردم در این عرصه سرنوشت ساز را فراهم نموده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا با بیان اینکه مجریان انتخابات نقش به سزایی در برگزاری انتخابات سالم و پرشور ایفا می کنند اظهار کرد: اقدام قانونمند مجریان انتخابات موجب حضور پرشور مردم در روز انتخابات خواهد شد و به حول و قوه الهی ، با همدلی و همکاری همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری مردم این شهرستان ، برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان آق قلا در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه رقم زده خواهد شد.

"ضمیر" گریزی به برگزاری نکوداشت 284 امین سالگرد تولد "مختومقلی فراغی" شاعر و عارف نامدار ترکمن در شهرستان آق قلا و تشکیل 5 کمیته تخصصی برای هرچه باشکوه تر برگزارکردن این مراسم خبر داد و افزود: این مراسم در روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه در محل پنج شنبه بازار شهر آق قلا برگزار خواهد شد. رونمایی از کتاب شعر یکی ازشاعران مشهور شهرستان ، تجلیل از نخبگان و فرهیختگان و برپایی نمایشگاه با 10 غرفه در حوزه های ادبی، میراث فرهنگی،صنایع دستی و سنتی از جمله برنامه های اجرایی در این مراسم خواهد بود.


بازگشت


موضوع : حوزه انتخابیه آق قلا-آرشیو / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ