» » شهرستان گنبدکاووس کاندید برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی شد
معاون استاندار و فرماندارویژه

شهرستان گنبدکاووس کاندید برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی شد

شهرستان گنبدکاووس کاندید برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ،با تحسین اقدامات کمیته فناوری در انتخابات ادوار گذشته گفت: کمیته ی فناوری و اطلاعات نقش مهمی در برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری دارد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس مهدی دهرویه در جلسه کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس
با  بیان اینکه این کمیته همواره در داشتن نوآوری و خلاقیت پیشرو بوده افزود: لازم است همچنان این رویه نوآورانه ادامه داشته باشد و آموزش کاربران و مانورها به موقع انجام شود.
وی افزود: انتخابات باید برنامه محور و بدور از سلایق برگزار شود و با نگاه هم‌افزا به برنامه ریزی و آسیب شناسی موارد مربوط به انتخابات بپردازیم .
رییس حوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه مشکل زیرساختی در حوزه‌ی فناوری و برق باید در شهر و روستا حل شود برتهیه اطلسی از امکانات فناوری و به ویژه ژنراتور ها و مکان‌های برگزاری انتخابات تاکید کرد و افزود: باید فهرست امکانات موردنیاز بخش فناوری در شهرستان تهیه و خلا های مکانی و امکاناتی شناسایی و برای برون رفت از مشکلات،برنامه ریزی شود.
دهرویه در مورد خود مراقبتی دستگاه های اجرایی و محل های برگزاری انتخابات نیز گفت: باید آموزش های لازم به برگزار کنندگان داده شود و توانمندی مدیران رصد و نظارت شود.
وی با اشاره به کمبودهای سخت افزاری تجهیزات برگزاری انتخابات افزود: باید در خرید قطعات و ملزومات رایانه ای از ظرفیت استان و خیرین استفاده شود و درخصوص استفاده از امکانات دستگاه های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش و اوقاف هماهنگی های لازم صورت گیرد.
مسئول کمیته فناوری ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گفت: باتوجه به گستردگی و پراکندگی شعب اخذ رای در شهرستان گنبدکاووس و باتوجه به ظرفیت های این شهرستان، برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی را برای گنبدکاووس پیشنهاد داده ایم.
فاطمه کاویانی افزود: شهرستان باید همه امکانات خود را در خصوص تامین تجهیزات بسیج کند و درخصوص برق و دیزل ژنراتور و انتخاب امین اموال برای نگهداری تجهیزات تمهیدات لازم اندیشیده شود.
وی با تاکید بر تمهیدات خودمراقبتی دستگاه های متولی در محل های شعب اخذ رای گفت: درخصوص تامین امکانات محدودیت داریم و نمی توانیم رایانه جدید در اختیار کاربران قرار دهیم.

شهرستان گنبدکاووس کاندید برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی شد

شهرستان گنبدکاووس کاندید برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی شد

شهرستان گنبدکاووس کاندید برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی شد


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات استان / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها / حوزه انتخابیه گنبدکاووس
  • چاپ